tisdag 19 juni 2012

Blått

Vad jag har haft för mig medans resten av familjen kollat på fotboll, som de helt plötsligt har börjat älska efter att ha tyckt att det är meningslöst i typ 13 år. Ett kapitel kvar i boken nu förresten. Läser nog det imorgon, har redan så mycket i huvudet nu.

I torsdags hade jag skolavslutning. Jag dansade med tre andra tjejer i klassen, och det gick lite sådär. Och så sjöng jag med en annan tjej i klassen, och det gick jättebra fast jag stod där och darrade. Men det hördes tydligen inte på rösten.
Först nu förstår jag att jag just gick ur sexan och har sommarlov. I början så kändes bara som om det var helg och skola igen på måndag ^^

Och så har jag färgat blåa slingor ♥ Men om jag gör det igen, så ska jag bleka innan. För hälften syns liksom inte ewe


2 kommentarer:

  1. Oh, det är helt rätt blått hår skall det vara ^^ Bilder??

    SvaraRadera
  2. Hajj :)
    Ska bli kul å ses idag när ni kommer till Torp! ;)
    Jag är bara på Flammande Bägaren än, fattar inte hur fort du läser haha x)
    Ska bli kul å se blåa slingor ;)

    SvaraRadera