måndag 4 juni 2012

Fjällbacka

I helgen så träffade jag släkten för att strö min farmors aska i havet utanför Fjällbacka. Det var fint och konstigt. Men kul att träffa alla. Var helt slut efteråt utan att förstå varför.

Kom i på Guldehedsskolan för några dagar sedan. Innan jag visste hur det skulle bli och vart jag skulle börja kändes det bara jobbigt att veta att klassen skulle splittras. Nu känns det bara skönt att slippa alla, även om jag kommer att sakna de också.
Det är så jobbigt, för allt blir bara kaos varje gång vi ska bestämma något och så slutar det med att vi inte kommer fram till något alls. Men nu har vi äntligen bestämt att vi ska använda klasskassan till att äta middag och sedan gå på bio. Efter att ha planerat i typ tre månader. '-'
Men det känns som om det kommer att bli kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar