lördag 26 november 2011

4. Saker ni antagligen inte visste om mig

1. Jag har både gått och pratat i sömnen väldigt mycket. En gång i tvåan så tog jag på mig stövlar och och höll på öppna dörren och gå ut, men mamma han hindra mig. Tur det, hur kul hade det varit att vakna på skolgården liksom? '-'
Men det ändå som jag har fått veta om sånt nu är att jag hackar tänder och pratar lite då och då. Ganska skönt att veta ^^

2. Jag tittar i princip aldrig på Tv. Och gör jag det, då är det antagligen bara för att mina föräldrar eller småsyskon sitter där.
Så om du tänker diskutera Big brother med mig, var berädd på att berätta varför du inte bara kan säga storebror. Ungefär så.

3. Jag vill resa till Antarktis, eller åtminstonde Grönland. Kallt, jo jag vet men det finns ju kläder. c: Och tänk vad fantastiskt med isberg och allt annat.

4. Jag gillar ofta människor som många skulle kalla konstiga.

5. Jag hittar på nya saker och projekt hela tiden, och om någon föreslår ett, så är jag inte sen med att hänga på :D

6. Jag tycker fisk är jättegott.

7. Jag älskar att bli rädd, men hatar dom flesta skräckfilmer.


8. Jag gillar att lära mig saker, på riktigt. Historia är jättekul, hjärta på alla sorters språk och på dom flesta ämnen. Men när det kommer till matte, då förstår jag inte vad som är så roligt.


9. Jag tycker att folk är så överdrivna när det gäller skolmaten. I vår skolan så får vi jättebra och god mat, men ändå så klagar folk.

10. Ibland så kommer jag på hur lycklig jag är. Bara helt plötsligt liksom. Motsaten händer också ibland men inte alls på samma sätt.  Och jag kan inte springa utan att le. Så på uppvärmningen till varje idrottslektion så ler jag först, kommer sedan på hur dumt det måste se ut och börjar anstränga mig för att inte göra det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar