onsdag 24 augusti 2011

Party Poison, Jet star, Fun Ghoul, och Kobra Kid

Titta vad man kan göra med målartejp och lite färg c:
Idag hade jag på mig den här jackan.
Då kom det fram en kille i min klass och frågade var det var för tecken. Och jag försökte förklara vad det var, men jag vet inte om han förstod riktigt....
Han ba: Coolt, jag skulle vilja ha såna där här *peka på sitt ryggsäcksband* fast jag skulle nog inte komma ihåg vad allt betydde men ändå :DDDD
Och jag ba: Okej '-'
Sedan skulle jag fråga varför han skulle ha det när han inte gillar Mcr men då var han redan borta...

1 kommentar:

  1. Hej hej, jag har gjort min första videoblogg, var jätte räd och närvös!
    Men kolla på min första videoblogg!
    Direktlänk: http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/august/min-forsta-videoinlagg-videoblogg.html#comment

    SvaraRadera