onsdag 10 augusti 2011

Sugrör

Det jag gillar med domhär bilderna är att fjärilen här så stora ögon, och att man liksom kan se ansiktet. Den ser lite förvånad ut ibland, nästan som om man kom på den med att göra något den inte fick c:
 Sen blev dom färglada och fina.
Blev faktist nöjd med dom :)


Nu har jag kollat på filmen om Marla, fyraåringen som målar.
Först tyckte jag bara att hon kladdade, som alla andra barn, bara att pappan uppmuntrade henne och att hon fick riktig utrustning.
Men sedan ändrade jag mig, hon är faktist duktig. Det är ju svårt att avgöra vad som är bra och dåligt med konst, för det kan ju vara så olika.
Här är i alla fall hennes hemsida:
marlaolmstead.com

2 kommentarer:

  1. Hej hej. Vill du också få chansen att synas framför mina 600 - 1200 läsare?
    Va med på DAGENS BLOGG HOS MIG!
    Direktlänk till DAGENS BLOGG:
    http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/august/utkast-aug-12-2011.html#comment

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder på fjärilen! Du verkar va mycket duktig!

    SvaraRadera