onsdag 9 februari 2011

Underbar vampyr dröm

I natt drömde jag att jag var en vampyr. Jag drömde att jag gick runt på ett ställe som finns där jag bor. Det var mitt i natten. Jag var inte trött alls, men väldigt törstig. Sen såg jag typ en skata och ehm e ja... Dom som har läst twilight fattar...^^ Fast den smakade inte alls gott... Sen tänkte jag att att det kanske fanns någon hemma som ville jaga,(jag bodde med Cullens) så jag gick typ in i en lägenhet där min familj bodde förut i irl, och ropade "Hallå? Jag är törstig... Kan jag jaga?". Det sved i halsen. Jag var ganska nyfödd, kanske 5 månader eller nåt. Sedan hörde jag låga röster från vardagsrummet..........

Och där vaknade jag motvilligt av min idiotiska väckarklocka!!! Jag skulle kunna drömma dendär drömmen i hela mitt liv! Den var så bra! Jag har liksom tänkt på drömmen hela dagen. Så underbart. Ja, nu vet ni vad som rör sig i mitt huvud. Haha! Twilight, Twilight, Twilight... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar