tisdag 15 februari 2011

Ensam hemma

Okej då. Här är en liten zoomning.
Idag var jag ensam hemma. Tog lite kort på vad jag gjorde. :)                
Var ute på fotopromenad i två timmar utan resultat. Vadå ser ni inte fågeln?!
_________________________________________________________________________


Åt två ägg till middag.  Alltså, jag vet inte om det var något fel på äggen eller nåt, men det blev som en pannkaka.... Gott var det iallafall! :D

______________________________________________________________________

 
 Sedan fotade jag mig själv för att kolla hur min reflexskärm funkar när ljuset kommer från ett fönster.        Resultat: För bra...
_____________________________________________________________________________
 Sen skulle jag gå och vara med Tessan och Dania lite. Kunde inte hitta min mobil. Hittade den 10min senare bakom toaletten! -.-

_______________________________________________________________________


 När jag var där målade vi lite med ljuset. Såhär blev bilderna! :)
________________________________________________________________________


Jag har övat lite på att göra om ansikten (till vampyrer mest) i Photoshop. Fortfarande helt failat, men det går ju framåt! :D

2 kommentarer:

  1. Bra saker du hade för dig i din ensamhet! Du är verkligen påhittig! Men jag gillar den naturliga Veronika bättre än "vampyr-Veronika"!

    SvaraRadera
  2. Haha, åh, du är fin! Jag gillar din ensamdag! Maila när du kommit på vad som stod på Jennies kort förresten :)

    SvaraRadera