måndag 7 januari 2013

Vinterlovet

19-23
 Typ det enda jag gjorde var att sova och njuta av att vara ledig och inte behöva göra något alls. Efter ett tag ramlade betygen ner i brevlådan och det var allt från E (geografi) till B (musik och svenska) som stod på det där gula, lite extra fina pappret. Var nöjd med det. Det hade kunnat vara bättre men att ha C i det mesta ämnen var vad jag hade förväntat mig och det kändes bra. Fotade nästan inget pga av trasig kamera.

24-30
(usch)
Firade jul och var med familjen så mycket det gick. Tröttnade på det efter ett tag men det var ju jul= alla andra har för sig annat. Kände mig för mätt hela tiden och var knappt ute alls vilket var väldigt jobbigt. Men jag hade det ändå väldigt mysigt, och det är ju så det ska vara. Och på annandagen var min storasyster och hennes pojkvän, mamma och syster (som faktiskt inte är min syster, det är lite komplicerat cx) här. Det var jättekul c:Lånade pappas kamera och fotade väldigt mycket. Och bra bilder blev det också ♥
31-idag





 Fotad av pappa c:
 Firade nyår, var och grillade vid Sisjön två dagar i rad, var på Kp-träff,  var åkte skridskor med Ingrid och Anna (Kp-träff det med :3) och var med Maria. Blev också trött på att vara kameralös och lagade min kamera med lite tejp och en plastbit x) Och idag var jag och klippte mig :D Har mycket kortare lugg nu och uppklippt hår, blev jättenöjd ♥ Fast det känns lite kort... Men ja, det brukar ju göra det i början. Detta var helt klart den bästa veckan på lovet. Det känns som jag har hunnit med mycket och det har känts bra och varit kul c:

Imorgon börjar skolan. Så hejdå lov, och hej tidiga mornar, kompisar, läxor och rutiner.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar