tisdag 10 juli 2012

Sommarkvällar

 I förrgår så var jag+ resten av familjen med min storasyster och hela hennes familj. De har hyrt en liten ruta för sin husvagn på Lisebergskampingen som ligger rätt så nära Delsjön som vi badade i. Det är helt sjukt vad jag har längtat efter känslan att röra mig fritt i vatten medan jag varit sjuk. Fast jag badade faktist inte särskilt länge ändå. Kände mig så trött, hade liksom inte ätit något på hela dagen.
Sedan så gick vi och åt pizza. Pizzorna var stora som familjepizzor och servitören var rolig men lite för kaxig. Glömde ständigt av att vi var i Göteborg när vi satt där. Allt var liksom så lungt och mysigt. Det är mycket som lyckas bli det på sommaren.
Efter vi ätit så gick vi till en lekplats. Fick låna pappas kamera där, för min hade inget batteri. Älskar att bilderna blir så ljusa och fina med den. Det är liksom bra om man ska fota människor. Fast jag skulle antagligen inte stå ut med att inte kunna fota macro. Och så är den ju knappast nåt man stoppar i fickan ^^

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut! :)
    Fina bilder, skulle också velat va där!

    SvaraRadera
  2. Btw jag har en fototävling på min blogg ;)
    Kika in vetja!

    SvaraRadera