söndag 29 maj 2011

Axeltalangen 2011

Jag ÄskarÄlskarÄlskarÄlskar att stå på scen. Även om det går fel år det värsta kicken.
Det var ju Axeltalangen i fredags och jag uppträdde med min diabolo, jag tappade den och typ fick blackaout, ändå stod juryn upp.

Men vann gjorde en kille som höll på och trixade med en fotboll. Han var jätteduktig! Tydligen tränade han flera timmar om dagen. När dom frågade hur han fick tid med annat sa han att han inte hade det OwO
Han var en riktigt värdig vinnare iaf.

Publikens pris vann några som inte ens kunde sjunga, men dom hade med sig en fanclub på 30 pers så det var inte så konstigt....

Bilden är på dom som jag tyckte skulle vinna. Dom sjöng riktigt bra. Synd att jag inte spelade in bara. :(
Och såklart ska ni klicka på bilden och se den stor >:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar